2008/02/12

Zalantza

Kaixo.
Lehenengoz,lortu dut nahi nuen posta inprimitzea. Eskerrik asko.
Bigarrenez, nire blogean, etiketa desberdinak sortu ditut mintegietarako. Baina atal desberdin hauetan ekarpen berriak egiten ditudanean, nere blog orokorrean agertzen dira. Nik nahi dudana da (ez dakit posible ote den) etiketa berri hauetan klikatuz gero etiketa berri horiek daramatzaten artikuluetara bideratzea baina blog orokorrean ez agertzea. ¿Posible al da? (Ez dakit ondo azaltzen dudan nere burua).
Bego

3 comentarios:

JMLI dijo...

Kaixo, Bego:

Etiketena eginda duzula ulertzen dut. Zure blogeko eskuin aldeko zutabean hurrengo etiketen leihoa duzu:

DEPARTAMENTOS
AGENDA 21 (1)
DINAMIZATZAILEA (1)
EUSKERA (1)

Agendan klikatzen baduzu bakarrik etiketa hori duten artikuluak aterako zaizkizu (oraingoz bakarra (1)).

---------------

Idazten ari nintzela konturatzen naiz ez duzula nahi blogean agertzea eta hori ez dakit nola egin daiteken blogaren bertan. Egin zitekeen atal horietako bakoitzarentzat blog berri bat eginez:

http://bego_agenda_21.blogspot.com

esaterako. Baina ez dakit balio dizun.

JM

gizaburu dijo...

Agian Begok nahiko lukeena zera litzateke: blogean bertan orrialde "estatikoak" (ez dakit horrela esaten den) izatea.
Adibidez wordpress-en badago aukera horrelako orrialdeak sortzeko eta gero goikaldean agertzen dira pestaña batzuk.
Ez dakit ulertzen badidazue.
Ainhoa.

JMLI dijo...

Begira blog honetan zelako ederto konpondu duten: http://www.urumeaikastolabhi.blogspot.com/

Ea bilatzen ari zarena den,