2008/02/19

Cover it live probatzen gaur arratsaldeko 5 etan

4 comentarios:

MALEN dijo...

Kaixo JM:
Bostetan puntu puntuan konektatua nengoen baina ez zen ezer gertatzen. Zain egon ondoren gaizki ulertu nuela pentsatu dut eta moztu egin dut. Orain (seirak bost gutxi) ikusi dut konektatu zeratela. Galdu dut. KOntatuko diguzu zer izan den saiakera hau.
Muxu

JMLI dijo...

Kaixo Malen:

Failoa nirea izan da. Justu 5ak baino zerbait lehenago ez dakit konexioa moztu dudan edo berez moztu den eta orduan saioa bertan behera geratu da. HOrregatik hasi naiz beste bat prestatzen eta 5 eta laurdeentan hor nengoen baina ez dut lortu inorekin konektatzea.

Zertarako den tresna hori? Ba truke zuzena bideratzeko, on-line, sinkronikoa... itxuran chat modukoa da baina jende askok parte har dezake eta irakasleak edo deitu duenak bideoak, argazkiak, soinu fitxategiak erakus ditzake "ikasleei" eta dena blogaren barnean. NIk uiste dut tresna oso interesgarria izan daitekeela. Beste momentu batean, denbora gehaigorekin geratuko gara. Muxu,

JM

Estibaliz dijo...

kaixo JM:
Dirudienez ez dur ulertu zertarako den tresna hau.Begiratzen ikusi ditut 2 komentarioak zeundela eta saiatzen ari naiz nerea sartzea.
Ea lortzen dudan

JMLI dijo...

Beste kedada bat gingo dugu denbora gehiagorekin probatzeko, lasai,

JM