2008/02/23

GOOGLE READER

Aupa JM,
saiatzen ari naiz google readerren bidez gurebloga5ean harpidetzen baina ez dut lortzen.
- zabaltzen dut google reader
- jartzen dut gure blogaren helbidea
- blogaren azpialdean agertzen den suscribirse atom horretan klikatzen dut, eta...
zure bideoan agertzen den orrialde berria agertu beharrean, "descarga de archivo, advertencia de seguridad" eta "desea guardar este archivo" ko leiho berri bat agertzen zait "defaut, documento desconocido" batekin.
??? Zer dela eta?
moa eta pa!

2 comentarios:

JMLI dijo...

Probazak Atom horren gainean klik baina saguaren eskuin aldeko botoiarekin eta "Copiar acceso directo" eta gero segi normal Google Readerrren "Añadir suscripción" eta bertan "itsatsi-pegatu". Horrela ere posible izan beharko luke. Esaiguzu,

Josi dijo...

Aupa Jm,
horrela lortu dut! Mila esker!