2008/02/28

Estik egindako galdera pare bat.

1-Nondik lortu duzu aurkezpen erakargarri hau edo pertsonalizatua da?
Plantilla da ezberdina dena. Nirea http://www.blogandweb.com/ -etik deskargatu nuen. Hemen "categorias"-en azpian "plantillas blogger" etiketa daukazu. Klik egiten baduzu zerrenda luzea aurkituko duzu. Nirea "blogy neo-neon" plantilla da.
2-URL-AK kopiatu ditut txertatxeko nire blogan baina ez dakit noa elkartzen dituzu blogan ikuste diren gifak eta klikatzean agertzen den jokua.
Gif-a, gurebloga5-en JM-ek azaltzen duen moduan txertatzen dut lehenengo sarrera berri baten, ondoren gif-aren gainean klik eginez selekzionatzen dut eta sarrera idazten ari garen lehioaren goiko aldean dagoen "link" ikurra klikatzen dut.
Ondoren lehiotxo bat irekiko zaizu eta han itsasten dut URL-a.

Ez bazara konpontzen edo argibide gehiago nahi izanez gero komentatu nire BLOGEAN edo hemen berton.
Gero arte, Ainhoa Onaindia.

1 comentario:

Estibaliz dijo...

Eskerrikasko:
Kostatu zait aurkitzea, baina lortu dut .Zerrenda luze luzea zela esaterakoan arrazoia zeneukan,bai aukera!