2008/02/16

Zalantza batzuk

Kaixo JM,

bloga aurrera joan ahala, zalantza gehiago topatzen ditut.
  1. Zergaitik gomendatzen da gif bat edo argazki bat ImageShack-en kargatu, gero blogean txertatzeko? Nik zuzenean nire ordenagailutik txertatu ditut eta ondo doaz? Blogaren zerbitzaileak ematen dizun espazioa aurrezteko da, ala?
  2. Web orrialde bati linka egitea erreza da, baina doc artxibo bati nola egiten da? Nire lankide batek Wordpress dauka zerbitzari eta egiten dela errez esan dit.

Eskerrik asko,

Cristina

1 comentario:

JMLI dijo...

Kaixo, Cristina:

1. galderari erantzuten argazkiak nik igo eta arazorik gabe agertzen dira baina gif animatuekin egin dudanean ez dute funtzionatu. Azken kasu honetan gomendatu dut nonbaiten (Flickr-e aldibidean) gordetzea eta orduan funtzionatzen zuten baina agian zuk egite nduzun moduan funtzionatzen du. Esango diguzu nola?
2.ari erantzuten sarrera bat egingo dut nola egin daitekeen azaltzen, ok?

Ondo segi eta eskerrik asko,