2008/02/27

LAGUNTZA GONBIDAPENEKIN

BEGORENTZAT:

Uste nuen programak bidaltzen dituen mezuak bidalita neuzkala,auskalo ondo egin dudan.Berriro bidali ditut, oraingoan ez baduzu lortzen eskertuko nizuke laguntza bidaltzea (ikusi dut zure sarrera kaletrosa-n)

KALETROSARENTZAT:

"Ayuda de Blogger-en " irakurri dut zure blog berrian idazteko,berriro jaso behar dudala gonbidapena eta gero...Hobeto ulertzeko irakurri "Problemas con mi invitación " .Jasotzen baldin badut, saiatuko naiz zerbait satzea baina ez dakit lortuko dudanik.

EDOZEINTZAT:Zergaitik nire korreoan jasotzen ditut nire blogan egindako zenbait sarrera?

8 comentarios:

gizaburu dijo...

3. galderaren erantzuna...agian:nire ustez zure blogeko "configuración" pestainan "correo electrónico" atalean, "introduzca una dirección de correo electrónico....." dinon tokian zure helbidea jarrita izango duzulako....agian.
Ainhoa Onaindia

Anónimo dijo...

Aupy.
Ez, ez dut jaso zure gonbidapena. Oraintxe bertan begiratu dut nere posta eta ez dut jaso ezer. Bururatzen zaidan gauza bakarra da ez duzula ondo idazten gure helbide elktronikoa.

Anónimo dijo...

Barkatu aurreneko iruzkina Begok idatzi du. Ahaztu zait nire izena jartzea.
Bego

JMLI dijo...

Gizaburuk dionaz gain "Comentarios" pestañan badago aukera artikuluen "Comentarios"en berri jasotzeko. Ez dakit zein diren jasotzen dituzunak: artikuluak edo komentarioak?

Kaletrosa dijo...

Gonbidapena egiteko zure e-posta behar dut. Ez dut gogoratzen nondik lortu nuen aurrekoan... esango didazu?

Estibaliz dijo...

Nire e-posta hau da :
egdealbeniz@terra.es
Laister arte

Estibaliz dijo...

Eskerrikasko denoi!
JM,artikuluak jasotzen ditut.
Gizaburuk esaten zuen bezala "configuración pestainan" nire helbidea jarrita neukan, kendu dut baina jarraitzen dut jasotzen

JMLI dijo...

Kaixo Estibaliz:

Panela-Configuración-Correo electrónico eta bertan Dirección de BlogSend jarritakoari bidaltzen zaizkio. Hor zurea egon beharko du jasotzen baldin badituzu, ezta?