2008/02/20

JOSIRENTZAT ETA NAHI DUENARENTZAT




Aupy Josi.


Pestaina horiek egin ditut KompoZer programarekin (dohaineko programa http://www.kompozer.net/download.php )Programan sartuta, taula txertatu dut (nik oraindik ez daukat argi zenbat sartu eta proba moduan 5 sartu ditut). Lauki bakoitzaren barruan idaz daiteke nahi duzuna (nik frantsesa idatzi dut).
Pestaina horiek zuk nahi duzun kanpo aldeko aukeretara eramaten zaituzte (edo nahi dituzun blogetara)
Dena dela hauxe izan da azkenengo pausoa. JMren laguntzarik gabe ez nukeen ezer lortu. JMk esan zidan nola sartu:
Paneletik-Diseño-Elemento de pagina aukeratu. Añadir elemento de pagina eta aukeren artean Texto aukeratu ondoren, menuaren testua idatzi eta loturak gehitu eta lehio hori Titulu azpian mugitu.

Ulertu duzu? Bestela saiatuko naiz hobeto azaltzen edo zehetasun gehiago ematen.

Bego


2 comentarios:

Josi dijo...

Aupa Bego,
zuk aipatu duzun programarekin saiatu naiz, baina ingeleraz zegoenez eta nire kultura unibertsala nahiko mugatua denez, gehiago kontrolatzen dudan dremweaverrekin saiatu naiz eta beste blog batean lortu dut. Beraz, mila esker!

Estibaliz dijo...

Aupa Josi,
Gustatuko litzaidake jakitea zein beste blogan aurkitu duzun.
Bidaliko al zenidake blogaren izena?Ez dut ulertu zer den dremweaver...
Besarkada