2008/02/12

Malenen klubeko beste kide bat

Kaixo,Malen:
Dirudienez berdin gaude edo hobeto esanda,ni zu baino okerrago.
Gib mugimenduan egiten zenbait ordu pasatu ondoren,bururatu zitzaidan beste blogentan sartzea eta besteek egindakoai kusten zur eta lur geratu naiz,ikbaina ez dut itxaropenik galtzen, denboraren poderioz lortuko dugu.
Garbi daukat orain nondik hasi behar dudan :
1.Gelako materialak biltzen : videoak, argazkiak, ospakizunen berriak, best lankideek erabiltzen dituzten baliabdeak eta abar eta abar.
2.Zalantza parekoak ditugunez klub bat sortzea bururatu zait eta zure baimerakin ( espero dut )zure izena jarri diot.
3.Eskolan askotan esaten diegu umeei, ikasteko galdetu egin behar dutela, ba nik zuk
egin dituzun galdera berberak ditut.
Ea sorte hona daukagun eta bidaltzen diguten laguntza.
Laister arte.

2 comentarios:

MALEN dijo...

Estibaliz, Malen naiz mila esker zure elkartasunarengatik. Ez dakit ikusi duzun Josik erantzun didana. Erne egon ea baliogarria zaizun.

Muxu

Estibaliz dijo...

Malen ikus dezakizunez ez naiz oso jaioa eta gaur ikusi dut zuk egindako komentarioa eta beste sarrerakoak eta denak baliogarriak izan dir ,
Erne egongo naiz.