2008/03/18

MILA ESKER DENOI!

Hain bat gauza ikasi ditut eta martxan jartzen ere saiatu naiz. Lehenengo aldia izan da halako ikastaroan parte hartzen nuela eta beldur pixka bat neukan, oso gutxi dakidalako mundu honetatik, baina gustura ibili naiz. Zintzo eta engantxatuta ibili naiz blogeko sarrerak ikusten eta praktikan jartzen.
Nire helburua bete da: badakit zer den bloga eta zelan erabili. Eskerrik asko JM bideak errazteagatik, bideoak oso ondo etorri zaizkit. Espero dut harremanetan segitzea oraindik asko ikasi behar dudalako.
Besarkada bat, ondo pasa oporrak eta laster arte.
Edoia

1 comentario:

JMLI dijo...

Gustura ibili bazara poztekoa da. Abisu bat eman behar dizut, ordea: blogen asuntoak engantxatu egiten zaitu eta zaila da uztea, beraz argi ibili eta oporrak disfrutau. Besarkada bat eta adioreik ez,