2008/03/08

Edilim-ekin laguntza

Kaixo JM, ea languntzerik duzun. Egunotan edilim-ekin trasteatzen nabil gero nire blogean txertatzeko asmoz ariketa batzuk sortu nahian.Asuntoa da liburu bat sortu dudala, irudiak eta audioa erabiliz eta guardar eta exportar be ustez ondo egin ditut, ariketa ondo ikusten dut nire pc-an behintzat, baina nire blogean txertatzeko lehenengo eta behin nonbaitera igo behar dodanez google pages-en gordetzen ditut liburua osatzen duten artxiboak:







Eta hemen daukat arazoa, google pages-era igo ostean klikatzen dut "the frog story HTML document-en" eta "error, no se puede leer el archivo" edo horrelako zerbait esaten dit.Zer egiten dut txarto?Mila esker, Ainhoa

1 comentario:

Josi dijo...

Aupa Ainhoa,
irudiak eta audioa? Hori interesatzen zait! Deskargatu egin dut eta astebukaeran saltseatzen hasiko naiz. Dudak baldin baditut pelmada emango dizut, ados?
Moa eta pa!