2008/03/14

BERRIRO HEMEN...ARAZOEKIN ETA AGURRA!

Ebaluaketa, informeak, karpetak... azken bi aste hauetan denbora gutxi eduki dut saltseatzen jarraitzeko!
Tira, txateatzeko ikono hori blogean jarri nuen, baina lankide batzuekin frogak egiten egon ondoren... frakaso totala! Guri ez zaigu ez argitxo berdea pizten ezta erabilgarria jartzen! Gainera, gaur eguerdian JM txateatzeko moduan zegoela agertu zait, eta idazten hasi naizenean flasheko bertsioa aldatzeko eskatu dit. Bertsio berria deskargatu dut, baina ezer, ez dut lortu!
Galderatxo bat... ikastaroa gaur bukatzen da, ezta? Beraz, hemendik aurrera, aio pelaio?
Beno, bada, ni behintzat oso pozik nago gauza piloa ikasi ditudalako eta beste piloa jubilaziorako geratzen zaizkidalako! je, je... Hurrengoan, sakontzeko ikastaro berriren bat proposatu al dezakezue?
Besarkada bat, ondo pasa oporrak eta hurrengo arte!
moa eta pa!

2 comentarios:

JMLI dijo...

Kaixo Josi:

Ikusi dut zure komunikazio saioa baina klasean nengoen eta iksi dudanean klasea bukatzen eta ezin izan dizut erantzun, barkatu.

Bukatu-bukatuko da, ofizialki, martxoarekin baina aurrerantzean ere edozeinek argitara dezake nahi duen dua edo ekarpena eta denos jasoko dugu gure post helbideetan horren berri. Beraz bukatu agian bai baina biziirik iraungo du, hori gure esku dago.

Besrakda bat zuretzat ere eta disfruta oporrak!

MALEN dijo...

Josi berriro ere lagundutako guztiagatik, MILA ESKER. Ondo pasa oporrak eta laister arte. Muxu